ponedjeljak, 13. listopada 2014.

ROLNICE OD PATLIDZANA SA PECURKAMA

Recept podijelila: Natasa B. (Richmond Hill, ON)

Sastojci:
1 veliki patlidžan
100 g šunke
100 g ementalera ili mocarele
Za fil:
1 cesna bijelog luka
1 veza mladog crnog luka ili 1 praziluk
300 g pečuraka
jedan stapic celera
malo maslinovog ulja
so, biber
tabasco sos
Za preliv:
2 jaja
150 ml pavlake
100 g ementalera (moze i mocarela i cedar)
so
Način pripreme:
Patlidžan sam dobro oprala i po dužini isekla na tanke listove, ostavila u hladnoj slanoj vodi da pusti sok.
U međuvremenu sam pravila fil tako što sam na malo maslinovog ulja prodinstala sitno seckan  beli luk, malo kasnije dodala na kolutiće sečen mladi crni luk a još malo kasnije pečurke seckane na listiće. Sve zajedno sam dinstala dok povrće nije pustilo sok a zatim sok ispario. Posoliti, pobiberiti i dodati malo Tobascoa. Patlidžan sam dobro obrisala i na suvo prepekla u tavi s vrlo malo ulja.
Onda sam na svaki list patližana stavila list šunke a onda kašiku fila, prutić sira i rolala rolnice, ređala u podmazanu vatroslatnu posudu (dim. 18x30 cm) a zatim prelila mešavinom jaja, pavlake i ostatka sira (rendanog). 
Pekla sam na 200 stepeni oko 35 minuta s tim da sam posle 15-ak preklila papirom za pečenje...
Malo sam prohladila a onda servirala sa paradajzom i po kojoj maslinom sa bademima...

Nema komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...