utorak, 14. listopada 2014.

LIGNJE U SOSU

Recept podijelila Snezana K (Maple, ON)

Pakovanje zamrznutih lignji (oko kilogram); ja uzimam ociscene tube, odmrznem, operem i iseckam na snite

Dinstati lignje na maslinovom ulju sa malo vode, oko 40 min ili dok sasvim odmeknu.  dodati beli luk po zelji, biber, a kad su lignje skoro gotove onda posoliti.  Dodati u lignje spanac (saku, dve svezeg) i ja sam dodala bok choy, to mi se naslo, a moze i brokoli.  Kad se to malo prokrcka (5 min), onda dodati paradajz sos, ja sam dodala pasta sos a moze i kuvani paradajz.  prokuvati sve jos 5 minuta, ako je mnogo tecno, dodati kasiku brasna.
ko voli mozze ovome dodati couscous ili qinoa pa da napravi kao rizoto, ali to je vec varijacija na temu.

Nema komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...