ponedjeljak, 13. listopada 2014.

ROLADA OD PILETINE

Recept podijelila: Natasa B. (Richmond Hill, ON)

Sastojci:

  • 600 g pileceg mljevenog mesa - ja sam pomijesala curetinu i piletinu
  • 5 jaja ( 2 sveza + 3 kuvana)
  • 200 g kackavalja (trapista, gaude i sl.) - ja sam koristila sunku jer imam ukucana koji ne jedu sir
  • 200 g mesnate slanine
  • 1 glavica crnog luka - ja sam korsitila bijeli dio praziluka
  • 1 manja zemicka (ja sam koristila krisku zobenog hljeba)
  • 1 kasika senfa
  • so, biber, Vegeta

Crni luk sitno iseckati i proprziti na ulju, a zemicku potopiti u malo mleka da omeksa.

Kackavalj (sunku) i kuvana jaja iseci na sitnije kockice i izmesati sa belim mesom.

Dodati preostala jaja, crni luk, omeksalu zemicku, senf (ako volite, nije obavezno) i zacine po ukusu, po potrebi dodati i malo prezle, a moze i koja kockica slaninice.;)

Oblikovati strucu i i obloziti je snitama slanine. Peci sat vremena na 200C.
Prijatno

Nema komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...