utorak, 14. listopada 2014.

"Provencal" Teleci Gulas / "Provencal" Veal Stew in Slow Cooker

Ovo je vrlo pogodan recept za "slow cooker", a sigurno da moze da se sprema na sporetu. Ja sam sinoc sve sastavila u slow cooker, jutros rucak gotov :) 

Moze se pripremiti i ujutro, do poslijepodne ce biti gotovo ...
Potrebno je:
- maslinovo ulje 
- oko 200g slaninice sjecene na kockice
- oko 1kg (2lbs) govedine ili teletine za gulas, isjecen na kockice 
- 1 casa crnog vina 
- 1 casa govedje supe (ja sam napravila s jednom kockicom za supu)  
- svezanj zacina (majcina dusica, persun, bosiljak, lovor, biber, persunov korijen)    
  Sve po zelji, ja sam koristila Herbes De Provence zacin u kojem se sve nalazi
- 1 mali luk isjecen na pola
- 1 veliki luk isjeckan na sitno
- 2 vece mrkve isjecene na kolutove
- 2 paradajza, oguljena i isjecka na na kockice
- 2 kasike paradajz sosa
- 2-3 cesne saransaka usitniti
- sok i kora od pola narance
- svjez persun, isjeckan
- so i biber

Priprema:Ugrijati ulje u tavi, dodati slaninu i  dinstati oko 5', zatim je prebaciti u slow cooker koji je na najjacoj temperaturi. Ko ne koristi cooker, nastaviti u serpi na sporetu :)Zatim dodavati govedinu ili teletinu pomalo, dinstati sa svh strana mijesajuci pa prebacivati u cooker. Zarim usuti casu crnog vina preko mesa u cooker-u, casu supe, zacine i jedan mali luk isjecen na pola. Dodati malo ulja u tavu, staviti isjeckani luk, dinstati 5', dodati mrkvu pa dinstati jos 5', zatim dodati paradajz, sos od paradajza i saransak (bijeli luk),  malo dinstati pa prebaciti u crook pot. Poklopiti i prebaciti na sporo (slow) kuhanje. Kuhati oko 5-7 sati u slow cooker-u, ili na sporetu dok sve dobro omeksa.Kad je gotovo, posoliti, pobiberiti, po zelji izvaditi luk i zacine ako su bili u velikom sveznju, i dodati sok i izrendanu koru od pola narance, posuti apersunom. Kao prilog moze se koristiti krompir, pasta, riza, a moze i bez priloga ... 




Nema komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...