nedjelja, 28. prosinca 2014.

VENECIJANSKA TORTA

Recept podijelila: Neda T (Toronto, ON)

Testo: 
150 g cokolade, 200 g putera, 100 g secera u prahu, ja nisam imala pa sam stavila obicni braon secer, 2 kasike brasna i 4 jajeta. 
Cokoladu otopiti na pari, dodati secer. Puter umutiti mikserom i dodati 1 po 1 4 zumanceta. U to umesati brasno rukom. Zatim belanca umutiti odvojeno sa malo soli i pomesati rukom u masu sa cokoladom.
Peci u podmazanom i pobrasnjenom plehu, ja podmazem puterom i pospem brasnom, na 180 stepni 25 minuta, ne duze.

Fil: 
300 g cokolade, 4 dcl slatke pavlake, 2 kasike ruma i 2 kasike secera. 
Cokoladu, secer i pavlaku zagrevati na jacoj vatri mesajuci dok se cokolada skro ne otopi.Na kraju dodati 2 kasike ruma. Ja sam kupila neki specijalni austrijski rum koja jako lici na nas i stavila sam 1 kasiku jer je rum jak Ima ga u LCBO-u i zove se STROH 54. Toplo ga preporucujem, idealan za kolace.
Tako otopljeno ostaviti u frizderu preko noci. Ujutru umutiti mikserom.

Preliv: 
150 g cokolade, 2dcl slatke pavlake.
Istopiti pa obavezno sacekati da se ohladi preliti tortu. Torta se pece u 1 plehu pa se isece na pola. Filuje se tako sto ide testo pa fil pa testo fil i odzgo preliv.

Nema komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...